Pitch | Izcila pārliecināšanas runa, kas dos vislabākos rezultātus

Pitch | Izcila pārliecināšanas runa, kas dos vislabākos rezultātus

Pitch un pārliecināšanas mākslas lielākā problēma ir "akūta vajadzība" (angļu vārds neediness daudz precīzāk izsaka šīs problēmas būtību). Šī alkatīgā vajadzība pitch pasaulē nozīmē kontroles zaudēšanu un sliktu lēmumu pieņemšanu. Tāpat kā plēsēji dzīvnieku pasaulē, arī mēs cilvēki ļoti bieži izmantojam situāciju, kur mums priekšā ir bailīgs, satraucies, ievainojams un vajadzību nomākts cilvēks. Tie ir upuri, kuri parasti zaudē. Tādēļ šajā blogā par to kā nekļūt par upuriem un uzvarēt mūsu svarīgākās pitch prezentācijās.


pitch māksla sākas ar došanu

Pitch mākslas spēcīgākais ierocis ir likums "dots devējam atdodas". Kāds mūs uzaicina ciemos uz vakariņām un mēs uzreiz jūtam, ka vajadzētu arī viņus uzaicināt pie sevis ciemos. Jo kaut kā nebūs pieklājīgi, vai ne? Šis likums eksistē jebkurā pasaules sabiedrībā eksistē. Savukārt cilvēki, kuri ņem un neatdod atpakaļ tiek uzskatīti par izmantotājiem. 


pārdošanas māksla [konsekvences likums]

Kādā pētījumā kanādiešu sociologi atklāja kaut ko loti fascinējošu par cilvēkiem, kuri liek likmes uz zirgiem zirgu sacīkstēs. Uzreiz pēc likmju veikšanas viņi ir daudz pārliecinātāki par sava zirga uzvaru nekā pirms likmēm. Tas ir tas pats zirgs, tās pašas sacensības, tie paši konkurenti, bet tad, kad biļete ir nopirkta, ir sajūta, ka iespējas uzvarēt ir palikušas lielākas.

Pārdošanas jomā kāds lietoto auto tirgotājs apgalvoja, ka par katru cenu jāpanāk, ka klients neaizies prom no auto laukuma, neuzliekot kaut vai vienkāršu OK uz kāda memoranda. Tādā veidā panākot, ka klients veic pirmo soli pēc kura ieslēgtos konsekvences likums. 

Nedaudz smalkāka metode varētu būt veikt pētījumu par to cik stundas cilvēks būtu gatavs veikt brīvprātīgo darbu, lai apkoptu vēža slimniekus viņu mājās. Kad tika iegūti aptaujas rezultāti, lielākā daļa aptaujāto norādīja ļoti konkrētu stundu skaitu. Sekojoši nākošais solis jau bija jautājums - vai jūs piekristu brīvprātīgā kārtā aprūpēt vēža slimniekus viņu mājās. Kā rezultātā bija vērojams 700% pieaugums brīvprātīgo iesaistē.

Ja esat gatavi iet daudz dziļāk pārliecināšanas un argumentu mākslas pasaulē, tad pieskaties šim 3 h apjomīgajām materiālam, kur ir apkopotas labākās pārliecināšanas / pitch mākslas tehnikas:


tava personība

Tavi klausītāji cenšas iegūt maksimāli daudz informācijas par Tavu biznesu vai produktu. Arī Tava personība, balss un neverbālā komunikācija nosaka, vai Tu iepatiksies viņiem, vai nē. Publikas uztveres psiholoģija ir tāda, ka produkts vai ideja, par ko ir runa, tiek identificēts ar runātāja personību. 

Lūk, daži ieteikumi, kas Tev varētu palīdzēt: 

1. Stabilitāte. Tev ir jājūtas fiziski stabilam, kājas plecu platumā un taisna mugura. Tava stāja uzreiz rādīs pareizo priekšstatu par nopietnu un uzticamu cilvēku un ideju, kuru Tu pārstāvi. 

2. "Saimnieka attieksme”. Centies runāt ar tieši šādu attieksmi – es te esmu saimnieks/saimniece. Šis aktieriskais uzdevums uzreiz izmainīs Tavu runas veidu, tas kļūs nosvērtāks, drošāks, un Tu kļūsi pamanāmāks. Katrā ziņā Tevi atcerēsies.


informācijas iepakošana

Saturs ir karalis un vienmēr tāds būs. Lielākais izaicinājums, vai Tu spēj “iepakot” sava produkta informāciju viegli uztveramā, aizraujošā un ļoti “garšīgā” formā!

Lūk, dažas vērtīgas metodes un konkrētus ieteikumus, kā labāk “iepakot” savu informāciju: 

1. “Vecmāmiņas tests” (granny test). Izstāsti visu savu runu, it kā Tevī klausītos vecmāmiņa, kurai ir ļoti grūti Tevi saprast. Šī ir lieliska metode, kura liek Tev izvēlēties vieglāko runas formātu. 

2. Mikro-stāsts. Noteikti izstāsti mikro-stāstu no savas pieredzes, kurā Tu atrisināji kādu konkrētu klienta problēmu. 

3. Izmanto analoģijas un salīdzinājumus. Tas ir ātrākais un jaudīgākais instruments, kā “garšīgi” un efektīvi izskaidrot sarežģītu informāciju.


Kas vēl jāņem vērā, lai Tu varētu apgūt veiksmīgas PITCH - pārliecināšanas runas spējas?

Svarīgākais PITCH runas tehnikā – pirmo minūšu laikā, patiesībā pat 10 sekunžu laikā – pārliecināt publiku, ka esi UZMANĪBAS UN IEKLAUSĪŠANĀS VĒRTS. Pirmās minūtes no Tavas runas klausītājos ieprogrammē to, kā Tevi uztvert. Pirmais iespaids noteiks visu Tavu runu. Ja Tavs mērķis ir veiksmīgi darījumi, tad PITCH tehnika ir vislabākais un ātrākais veids, kā tos iegūt un sasniegt profesionālos mērķus.  

Sāc attīstīt savas komunikācijas prasmes jau šodien. Izvēlies sev piemērotāko apmācību formātu un tēmas. 


Senākie posti
Jaunākie posti

Atstāt komentāru

Aizvērt

PUBLISKĀS RUNAS PAMATI

Klātienes praktiskā darbnīca

Praktizējiet visus svarīgākos publiskās runas elementus sākot no neverbālās komunikācijas un struktūru veidošanas, līdz pat storytelling un uztraukuma kontrolei režisora Viestura Meikšāna vadībā.

Uzzināt vairāk

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Meklēt

Tavs grozs tukšs. Kā tā?
Uz katalogu