BEZMAKSAS vebinārs "6 efektīvākie veidi kā izvairīties no BLACKOUTIEM publiskās runas laikā"
0 Grozs
Pievienots grozam
    Jūsu grozā ir produkti
    Jums grozā ir 1 produkti
      Kopā

      Uzlabojiet runas kvalitāti KLĀTIENES NODARBĪBĀS Zanes Daudziņas vadībā


      Ja cilvēks ir nedrošs, to var just balsī. Simpātijas, antipātijas, garastāvokli mēs bieži nosakām, dzirdot balsi. Balss darbojas gan kā pievelkošs, gan atgrūdošs spēks. Balss ir katra cilvēka portrets, kuru mēs rādām ārpasaulei. Atkarībā no tā, cik kopts ir šis portrets, tik veiksmīgas būs mūsu attiecības ar ārpasauli. Tāpēc balsi vajag kopt tāpat kā ķermeni, bet to vajag darīt ar pārbaudītiem vingrinājumiem profesionāla runas pedagoga vadībā.


      Vai arī Jums ir aktuāla kāda no šīm problēmām?

      1) Nepietiekami dziļa elpa,

      2) Rezonatoru neizmantošana,

      3) Pārāk sasprindzinātas balss saites,

      4) Neattīstīti zemie balss toņi,

      5) Neattīstīta mutes muskulatūra, kas ietekmē dikciju.

      20 gadu garumā Zane Daudziņa ir palīdzējusi simtiem cilvēku iegūt patīkami zemu, vibrējošu balsi. Klātienes nodarbībās var atrisināt visas šīs problēmas, kā arī apgūt plašāku un drošāku balss skanējumu, iemācīties dikcijas treniņus un iemācīties kā izmantot skaņas rezonatorus, kurus vēl neesiet līdz šim izmantojuši. Zane rūpīgi izstāstīs un praktiski parādīs, kā pareizi ir jāveido katra skaņa, kā pareizi jāveic dikcijas vingrinājumi un kā jāstrādā ar rezonatoru atvēršanu.

       

      1. Pedagogs: Zane Daudziņa
        Formāts: Klātienes nodarbības
      2. Laiks: no 27.oktobra līdz 17.decembrim
      3. Katru otrdienu un ceturtdienu no 9.00-10.30
        Apjoms: 16 nodarbības (kopā 24 stundas)
        Vieta: Kopstrādes telpas Teikums, Gustava Zemgala gatve 78, Rīga
      4.  

      Vai cilvēki ir teikuši, ka viņi Jūs slikti dzird?

      Korekta dabiska elpošana ir labas balss fundaments.

      Nekontrolēta, sekla elpošana ir galvenais iemesls klusai un mērenai balsij.

      Pavērojiet, kā miegā elpo zīdainis vai kāds mājdzīvnieks!

      Viss ķermenis ir atbrīvots un vēdera muskuļi strādā katrā ieelpā. Pavērojiet sevi, kad Jūs elpojat. Vai Jūsu pleci paceļas uz ieelpu? Tādā gadījumā Jūsu elpa nav pietiekoši dziļa, dabiska un pareiza.

      Tieši šim nolūkam ir paredzēti poļu režisora Jerži Grotovska un Zanes Daudziņas fiksētās elpošanas vingrinājumi, kā arī vingrinājums "Kalēja plēšas".

      Vai Jūs, lūdzu, varētu runāt nedaudz skaidrāk!

      Slikta dikcija komunikācijā, it īpaši tiešsaistes un telefonu komunikācijā, var būt ļoti kaitinoša. Tik daudz pārpratumu, kļūdu un problēmu, kas ir radušās sliktas dikcijas dēļ, varētu tikt novērstas, ja vien cilvēki parūpētos par savas mutes muskulatūras attīstību.

      Zane Daudziņa 20 gados ir sakrājusi pašus efektīvākos dikcijas vingrinājumus:

      Arnolda Liniņa dikcijas tabulu, Polijas artikulācijas skolas vingrinājumi, mutes muskulatūras treniņi klusumā, mēles mežģi un katras skaņas īpašie treniņi.

       

      Zanes Daudziņas KLĀTIENES NODARBĪBAS

      Dažādi artikulācijas vingrinājumi,

      Mutes muskulatūras treniņi,

      Vingrinājumi katras skaņas izrunai,

      Ķermeņa atbrīvošanās paņēmieni,

      Koncentrēšanās spēju un spontanitāti stimulējoši treniņa paņēmieni,

      Balss iesildīšana,

      Balss skanēšanas vingrinājumi,

      Fiksētās elpošanas tehnikas.




      Zane Daudziņa kā runas mākslas pasniedzēja darbojas gan ar profesionāliem aktieriem, gan pasniedz topošajiem aktieriem skatuves runu Latvijas Kultūras akadēmijā, vada publiskās runas seminārus dažādu jomu speciālistiem, konsultē radio un TV žurnālistus runas mākslas un balss nostādīšanas jautājumos. Zane 2017. gadā ir beigusi mākslas doktorantūras studijas un strādā kā teātra un kino aktrise. Publiskās runas kontekstā Zane darbojas ar cilvēka psihofiziku, ķermeņa ietekmi uz balsi un otrādi, pievēršot uzmanību tam, kā psiholoģiskie un fiziskie procesi ietekmē pārliecību publiskās runas laikā.