BEZMAKSAS vebinārs "6 efektīvākie veidi kā izvairīties no BLACKOUTIEM publiskās runas laikā"
0 Grozs
Pievienots grozam
    Jūsu grozā ir produkti
    Jums grozā ir 1 produkti
      Kopā

      6 nedēļu individuāla programma uztraukuma pārvarēšanai


      Uztraukums katram cilvēkam izpaužas savādāk, un tā intensitāti ietekmē ļoti dažādi un ļoti personiski apstākļi - negatīva pieredze, bailes no autoritātēm, bailes kļūdīties, utt. Tādēļ visefektīvāk šo problēmu var atrisināt individuālā darbā, saprotot katra cilvēka pieredzi un izveidojot attiecīgu plānu, ar kura palīdzību soli-pa-solim var nonākt līdz nepieciešamajiem izrāvieniem.

      Šādas individuālas programmas ietvaros mēs strādāsim ar balsi, tekstu, komforta zonas paplašināšanas uzdevumiem, elpošanas vingrinājumiem un bloķējošā stresa pārvarēšana vingrinājumiem.

      Šī programma tiek realizēti 6 nedēļu laikā. Apmācības notiek klātienes un tiešsaistes formātos. Iekļauti arī video materiāli ar jauniem vingrinājumiem, kas tiek sūtīti katru nedēļu e-pastu sērijā.

      1. SĀKUMS 20.JŪLIJĀ (šī programma sākas noteiktā laikā)
      2.  

      Vienreiz Runas skolā griezās kāds puisis, kuram nebija publiskās runas pieredzes. Turklāt viņš skaidri un gaiši teica: “Man iestājas panika, pat nostājoties publikas priekšā. Es gribu pielikt punktu un atrisināt šo problēmu uz visiem laikiem, jo es nevaru vairs normāli strādāt!".

      Mēs ar viņu uzstādījām mērķi - pēc 6 nedēļām ir jānorunā 1 stundu gara lekcija 100 cilvēku auditorijai. Tad, kad es to pateicu, viņam iestrēga smaids. Man likās, ka ar to arī viss būs beidzies.

      Bet viņš bija ļoti mērķtiecīgs un izpildīja visus uzdevumus. Tā bija rūpīgi izstrādāta programma ar ļoti daudz un dažādiem uzdevumiem, kas bija vienkārši jāizdara. Savādāk tam visam nebūtu jēgas. Mēs strādājām gan individuāli, gan nelielās grupās, un pakāpeniski audzējām uzdevumu sarežģītības līmeni. Pēc 6 nedēļām viņš norunāja 1 stundu garu lekciju 100 studentiem. Tas viņam bija milzīgs sasniegums.

      Uz šīs veiksmīgās pieredzes bāzes, mēs izveidojām INDIVIDUĀLO PROGRAMMU uztraukuma samazināšanai publikas priekšā

      Turklāt šo programmu mēs papildinājām ar klātienes balss treniņiem, e-pastu vingrinājumu sēriju, elpošanas praksēm un komforta zonas paplašināšanas uzdevumiem!



      6 nedēļu laikā Jūs būtiski uzlabosiet savu pārliecību

      Publiskā runa vairs nesagādās Jums galvassāpes

              1.  
              2. Darbs ar tekstu
              3. Viesturs Meikšāns. 6 individuālas nodarbības 75min katra. Tiešsaistes formāts.
              4.  
              5. Darbs ar balsi
              6. Zane Šmite. 4 individuālas nodarbības. 75 min katra. Klātienes formāts.
              7.  
              8. Bloķējošā stresa pārvarēšana
              9. E-pastu sērija katru nedēļu ar vingrinājumiem, kas palīdzēs pārvērst bloķējošu stresu pozitīvā adrenalīnā.
              10.  
              11. Elpošanas vingrinājumi
              12. Digitāls formāts. 40min programma.
              13. Zanes Daudziņas elpošanas tehnikas, kuras palīdzēs iegūt stabilitāti un pārliecību.
              14.  
              15. Izaicinājumi
              16. Katru nedēļu patstāvīgi ir jāveic vismaz viens jauns izrāviens no komforta zonas.
              17.  
              18. Prakse
              19. Vienu reizi nedēļā jāuzstājas ar savu runu nelielām testa auditorijām (kopā 5 reizes).
              20.  

      SĀKUMS: 20.JŪLIJĀ (šī programma sākas noteiktā laikā)



      #1 Darbs ar balsi

      Tās būs 4 individuālas klātienes nodarbības ar Zani Šmiti. Balss ir viens no svarīgākajiem pārliecības iegūšanas mehānismiem, jo mēs dzirdam savu balsi un viegli no tās ietekmējamies. Zane Šmite diagnosticēs Jūsu konkrēto balss stāvokli, parādīs vingrinājumus, kas visefektīvāk derēs tieši Jūsu gadījumam, lai Jūs iegūtu dziļāku, dabiskāku un jaudīgāku skanējumu.

       

      #2 Darbs ar tekstu

      Tieši teksts bieži vien kļūst par galveno iemeslu diskomfortam, jo to ir grūti atcerēties, vai tas ir sarežģīti izveidots. 6 individuālo nodarbību laikā ar režisoru Viesturu Meikšānu Jūs strādāsiet ar konkrētu teksta materiālu un iemācīsieties to izveidot tā, lai tas nekļūtu par šķērsli. Šīs individuālās nodarbības notiks tiešsaistes režīmā.

       

      #3 Komforta zonas paplašināšana

      Izaicinājumu sērija, kas dos Jums iespēju paplašināt savu komfortu zonu. Lai notiktu vajadzīgie iekšējie izrāvieni, ir svarīgi spēt sevi pārvarēt. Spēja pieņemt lēmumu, spert soli nezināmajā un sajust adrenalīnu no tā, dos Jums iespēju pieradināt sevi pie šādiem izaicinājumu stāvokļiem. Šis ir treniņš, kura laikā satikšanās ar savu diskomfortu kļūst par jaunu teritoriju iepazīšanu. Tas ir kā izpētes piedzīvojums. Vienreiz nedēļā Jums vajadzēs izpildīt jaunu izaicinājuma uzdevumu, kuru Jūs paši izvēlēsieties.

       

      #4 Bloķējoša stresa pārvarēšanas tehnikas

      E-pastu sērija, kurā katru nedēļu Jūs saņemsiet jaunu video materiālu ar dažādām tehnikām un ieteikumiem, kas palīdzēs apgūt dažādas tehnikas, lai pārvērstu bloķējošu stresu par pozitīvu adrenalīnu: neverbālās komunikācijas vingrinājumi, tehnikas, kā izvairīties no teksta aizmiršanas, viss par ideālu sagatavošanos, naratīva maiņa un citas tehnikas. Viss, ko Jūs darāt pirms uzstāšanās, ietekmē Jūsu prezentācijas veiksmi.

       

      #5 Elpošanas vingrinājumi

      Viena no Latvijas vadošajām runas mākslas pedagoģēm Zane Daudziņa šajā kursā dalīsies ar vairākiem efektīviem pārliecības iegūšanas, uztraukuma kontroles vingrinājumiem, kas palīdzēs Jums labāk noskaņoties pirms atbildīgām prezentācijām un palīdzēs Jums attīstīt harizmu. Šis materiāls ir digitālais ieraksts, kurā Zane Daudziņa precīzi parāda vairāku elpošanas vingrinājumu tehnikas, kuras palīdzēs labāk noskaņoties īsi pirms uzstāšanās.

      #6 Prakse

      Vienu reizi nedēļā Jums būs jānorunā kāda savas runas daļa nelielām testa auditorijām. Pirmajā nedēļā notiek darbs ar Jūsu teksta materiālu, un sākot no otrās nedēļas Jūs jau prezentējat savu runu nelielām auditorijām (kopā 5 reizes).

      Runas skola apņemas noorganizēt šādas nelielas testa grupiņas ar 2-4 cilvēkiem, kā arī sameklēt iespējas uzstāties līdz 15 cilvēku lielai auditorijai.


      INDIVIDUĀLĀ PROGRAMMA

              1.  
              2. Darbs ar tekstu
              3. Viesturs Meikšāns. 6 individuālas nodarbības 75min katra. Tiešsaistes formāts.
              4.  
              5. Darbs ar balsi
              6. Zane Šmite. 4 individuālas nodarbības. 75 min katra. Klātienes formāts.
              7.  
              8. Bloķējošā stresa pārvarēšana
              9. E-pastu sērija katru nedēļu ar vingrinājumiem, kas palīdzēs pārvērst bloķējošu stresu pozitīvā adrenalīnā.
              10.  
              11. Elpošanas vingrinājumi
              12. Digitāls formāts. 40min programma.
              13. Zanes Daudziņas elpošanas tehnikas, kuras palīdzēs iegūt stabilitāti un pārliecību.
              14.  
              15. Izaicinājumi
              16. Katru nedēļu patstāvīgi ir jāveic vismaz viens jauns izrāviens no komforta zonas (šis plāns tiks sastādīts kopā ar Viesturu Meikšānu).
              17.  
              18. Prakse
              19. Vienu reizi nedēļā jāuzstājas ar savu runu nelielām testa auditorijām (kopā 5 reizes).
              20.  

      SĀKUMS: 20.JŪLIJĀ (šī programma sākas noteiktā laikā)