BEZMAKSAS vebinārs "6 efektīvākie veidi kā izvairīties no BLACKOUTIEM publiskās runas laikā"
0 Grozs
Pievienots grozam
    Jūsu grozā ir produkti
    Jums grozā ir 1 produkti
      Kopā

      Uzlabojiet runas kvalitāti 2 NEDĒĻĀS Latvijas vadošās runas pedagoģes ZANES DAUDZIŅAS vadībā


      Ja cilvēks ir nedrošs, to var just balsī. Simpātijas, antipātijas, garastāvokli mēs bieži nosakām, dzirdot balsi. Balss darbojas gan kā pievelkošs, gan atgrūdošs spēks. Balss ir katra cilvēka portrets, kuru mēs rādām ārpasaulei. Atkarībā no tā, cik kopts ir šis portrets, tik veiksmīgas būs mūsu attiecības ar ārpasauli. Tāpēc balsi vajag kopt tāpat kā ķermeni, bet to vajag darīt ar pārbaudītiem vingrinājumiem profesionāla runas pedagoga vadībā.




      Vai arī Jums ir aktuāla kāda no šīm problēmām?

      1) Nepietiekami dziļa elpa,

      2) Rezonatoru neizmantošana,

      3) Pārāk sasprindzinātas balss saites,

      4) Neattīstīti zemie balss toņi,

      5) Neattīstīta mutes muskulatūra, kas ietekmē dikciju.

      Arvim bija līdzīga situācija

      Viņš strādāja apdrošināšanas kompānijā par kādas lielas nodaļas vadītāju un viņam ikdienā bija jāpiedalās sapulcēs un jāaizstāv savas nodaļas intereses. Arvis pamanīja, ka atbildīgās situācijās viņa viedokli ignorē, ka intervijās izklausās, ka viņš runā kā čerkstošs radio, un, kad jāuzstājas sapulcēs, viņa balss kļūst ļoti augsta.

      Viņa balss absolūti neradīja respektablas nodaļas vadītāja iespaidu.

      Tomēr Arvis atrada balss attīstības un dikcijas vingrinājumus un sāka trenēt savu balsi un mutes muskulatūru, tāpat kā viņš trenēja ķermeni sporta zālē.

      Viņš atrisināja šo problēmu 2 nedēļu laikā, netērējot lielu naudu.

      Bija vajadzīgas tikai 15 minūtes dienā, katru dienu.

       



      Vai cilvēki ir teikuši, ka viņi Jūs slikti dzird?

      Korekta dabiska elpošana ir labas balss fundaments.

      Nekontrolēta, sekla elpošana ir galvenais iemesls klusai un mērenai balsij.

      Pavērojiet, kā miegā elpo zīdainis vai kāds mājdzīvnieks!

      Viss ķermenis ir atbrīvots un vēdera muskuļi strādā katrā ieelpā. Pavērojiet sevi, kad Jūs elpojat. Vai Jūsu pleci paceļas uz ieelpu? Tādā gadījumā Jūsu elpa nav pietiekoši dziļa, dabiska un pareiza.

      Tieši šim nolūkam ir paredzēti poļu režisora Jerži Grotovska un Zanes Daudziņas fiksētās elpošanas vingrinājumi, kā arī vingrinājums "Kalēja plēšas".

      "Īstenībā ieguvumi ir daudz vairāk nekā sākotnēji es domāju. Man kādreiz bija problēma telefona konferencēs - runāt skaidri un izteikties tā, lai mani dzird. Šī problēma tagad ir atrisināta. Zanes personība un viņas zināšanas ir, patiešām, ļoti lielas un daudzpusīgas un vienmēr ir ļoti interesanti no šādiem cilvēkiem mācīties".

      Madara Mančinska

      CHOPARD MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS VADĪTĀJA

      Vai Jūs, lūdzu, varētu runāt nedaudz skaidrāk!

      Slikta dikcija komunikācijā, it īpaši tiešsaistes un telefonu komunikācijā, var būt ļoti kaitinoša. Tik daudz pārpratumu, kļūdu un problēmu, kas ir radušās sliktas dikcijas dēļ, varētu tikt novērstas, ja vien cilvēki parūpētos par savas mutes muskulatūras attīstību.

      Zane Daudziņa 20 gados ir sakrājusi pašus efektīvākos dikcijas vingrinājumus:

      Arnolda Liniņa dikcijas tabulu, Polijas artikulācijas skolas vingrinājumi, mutes muskulatūras treniņi klusumā, mēles mežģi un katras skaņas īpašie treniņi.

       


      Zanes Daudziņas kurss "Balss, dikcija, rezonatori"

      DIKCIJAS VINGRINĀJUMI

      Arnolda Liniņa tabulas vingrinājumi. 20 minūtes.

      Polijas artikulācijas skolas vingrinājumi. 16 minūtes.

      Mutes muskulatūras treniņi klusumā. 15 minūtes.

      Artikulācijas metodes. 7 minūtes.

      Mēles mežģi un vingrinājumi katras skaņas izrunai. 20 minūtes.


      REZONATORU ATVĒRŠANAS VINGRINĀJUMI

      Rezonatoru noslēpumi. 12 minūtes.

      Kā intensificēt skaņas spēku. 4 minūtes.

      Kā saglabās veselas balss saites. 7 minūtes.


      BALSS ATVĒRŠANAS VINGRINĀJUMI

      Jerži Grotovska fiksētās elpošanas treniņi. 13 minūtes.

      Zanes Daudziņas fiksētās elpošanas vingrinājumi. 24 minūtes.

      Citas elpošanas tehnikas. 7 minūtes.

      Kā trenēt balss skanējumu ikdienā. 8 minūtes.



      Zane Daudziņa kā runas mākslas pasniedzēja darbojas gan ar profesionāliem aktieriem, gan pasniedz topošajiem aktieriem skatuves runu Latvijas Kultūras akadēmijā, vada publiskās runas seminārus dažādu jomu speciālistiem, konsultē radio un TV žurnālistus runas mākslas un balss nostādīšanas jautājumos. Zane 2017. gadā ir beigusi mākslas doktorantūras studijas un strādā kā teātra un kino aktrise. Publiskās runas kontekstā Zane darbojas ar cilvēka psihofiziku, ķermeņa ietekmi uz balsi un otrādi, pievēršot uzmanību tam, kā psiholoģiskie un fiziskie procesi ietekmē pārliecību publiskās runas laikā.