BEZMAKSAS vebinārs "6 efektīvākie veidi kā izvairīties no BLACKOUTIEM publiskās runas laikā"
0 Grozs
Pievienots grozam
    Jūsu grozā ir produkti
    Jums grozā ir 1 produkti
      Kopā

      SIMPĀTISKA BALSS KĀ MAGNĒTS


      Jūsu randiņi, visticamāk, būs neveiksmīgi, ja Jūs runāsiet pīkstošā vai čerkstošā balsī.  

      Balss ir katra cilvēka portrets, kuru mēs rādām citiem cilvēkiem. Atkarībā no tā, cik kopts ir šis portrets, tik veiksmīgas būs mūsu attiecības. Tāpēc balsi vajag kopt tāpat kā ķermeni, bet to vajag darīt ar pārbaudītiem vingrinājumiem profesionāla runas pedagoga vadībā.




      80% gadījumos cilvēki izvēlās partneri, ņemot vērā to, cik patīkama ir balss

      Annai bija līdzīga situācija

      Viņa ir simpātiska meitene, bet jau dažus gadus nespēja atrast sev puisi. Parasti tie bija divi randiņi, un tad viss beidzās. Viņa nesaprata, kāda bija problēma, līdz vienreiz kāda draudzene teica: “Tev ir tik aizsmakusi balss kā pieredzējušam smēķētājam!”
      Annas balss un viņas izskats radīja divus dažādus tēlus. Annas balss bija tā, kas liedza viņai atrast sev draugu.

      Annas balss neradīja simpātiskas meitenes iespaidu.

      Viņa atrada balss attīstības un dikcijas vingrinājumus un sāka trenēt savu balsi un mutes muskulatūru, tāpat kā viņa trenēja savu ķermeni sporta zālē.

      Viņa atrisināja šo problēmu 2 nedēļu laikā, netērējot lielu naudu.

      Bija vajadzīgas tikai 15 minūtes dienā, katru dienu.

       



      Klusa balss var radīt nepārliecināta cilvēka priekšstatu

      Pārliecināti un droši cilvēki ir vissimpātiskākie. Šo pārliecību var sajust no manieres un veida, kā cilvēki runā. Un klusa balss bieži vien rada nepārliecināta cilvēka iespaidu. To var manīt.

      Jūsu balss var kļūt spēcīgāka un intensīvāka, ja Jūs nostiprināsiet elpošanas muskulatūru.

      Tieši šim nolūkam ir paredzēti poļu režisora Jerži Grotovska un Zanes Daudziņas fiksētās elpošanas vingrinājumi.

      Vai Tu, lūdzu, varētu runāt nedaudz skaidrāk!

      Slikta dikcija komunikācijā var būt ļoti kaitinoša. Tik daudz pārpratumu, kļūdu un problēmu, kas ir radušās sliktas dikcijas dēļ, varētu tikt novērstas, ja vien cilvēki parūpētos par savas mutes muskulatūras attīstību.

      Zane Daudziņa 20 gados ir sakrājusi pašus efektīvākos dikcijas vingrinājumus:

      Arnolda Liniņa dikcijas tabulu, Polijas artikulācijas skolas vingrinājumi, mutes muskulatūras treniņi klusumā, mēles mežģi un katras skaņas īpašie treniņi.

       


      Zanes Daudziņas kurss "Balss, dikcija, rezonatori"

      DIKCIJAS VINGRINĀJUMI

      Arnolda Liniņa tabulas vingrinājumi. 20 minūtes.

      Polijas artikulācijas skolas vingrinājumi. 16 minūtes.

      Mutes muskulatūras treniņi klusumā. 15 minūtes.

      Artikulācijas metodes. 7 minūtes.

      Mēles mežģi un vingrinājumi katras skaņas izrunai. 20 minūtes.


      REZONATORU ATVĒRŠANAS VINGRINĀJUMI

      Rezonatoru noslēpumi. 12 minūtes.

      Kā intensificēt skaņas spēku. 4 minūtes.

      Kā saglabās veselas balss saites. 7 minūtes.


      BALSS ATVĒRŠANAS VINGRINĀJUMI

      Jerži Grotovska fiksētās elpošanas treniņi. 13 minūtes.

      Zanes Daudziņas fiksētās elpošanas vingrinājumi. 24 minūtes.

      Citas elpošanas tehnikas. 7 minūtes.

      Kā trenēt balss skanējumu ikdienā. 8 minūtes.



      Zane Daudziņa kā runas mākslas pasniedzēja darbojas gan ar profesionāliem aktieriem, gan pasniedz topošajiem aktieriem skatuves runu Latvijas Kultūras akadēmijā, vada publiskās runas seminārus dažādu jomu speciālistiem, konsultē radio un TV žurnālistus runas mākslas un balss nostādīšanas jautājumos. Zane 2017. gadā ir beigusi mākslas doktorantūras studijas un strādā kā teātra un kino aktrise. Publiskās runas kontekstā Zane darbojas ar cilvēka psihofiziku, ķermeņa ietekmi uz balsi un otrādi, pievēršot uzmanību tam, kā psiholoģiskie un fiziskie procesi ietekmē pārliecību publiskās runas laikā.