Kā Shark Tank šova labākie piemēri varētu Tev palīzēt iegūt veiksmīgāk
"VISS PAR PUBLISKO RUNU DIVOS VAKAROS" režisora Viestura Meikšāna klātienes darbnīca 25. un 31. augustā
0 Grozs
Pievienots grozam
    Jūsu grozā ir produkti
    Jums grozā ir 1 produkti
      Kopā

      Kā Shark Tank šova labākie piemēri var Tev palīdzēt iegūt veiksmīgākus darījumus?

      21 04, 2020

      Pēdējās dienas esmu aizrāvies ar ASV šova skatīšanos - Shark Tank. YouTube vietnē var redzēt tik daudz labus video, kā tiek slēgti labākie biznesa darījumi. Dalībnieku ir daudz, bet veiksmīgi darījumi tiek noslēgti tikai ar tiem, kuri ir pārliecināti un tic savam piedāvājumam tik stipri, ka investorus pārliecināt vairs nav grūti. Viņi izstaro tādu kā dabīgo harizmu, kas investorus vienkārši pievelk kā haizivs kārdinošā ēsma okeāna vidū. Esmu reāli priecīgs, ka notiek tāds šovs kā Shark Tank, jo jebkurš viņu skatoties var daudz ko iegūt un iemācīties.

      Gribi zināt, kas ir tā atslēga, kura palīdz noslēgt veiksmīgus darījumus Shark Tank šovā?

      Skatoties labākās Shark Tank epizodes, var pamanīt, ka tiek izmantota PITCH pārliecināšanas runas tehnika. Tāpēc izdomāju padalīties ar dažiem labākajiem piemēriem, lai arī Tu varētu izjust, kura ir tā veiksmīgā pārliecināšanas atslēga.

      Nu, tā.. tad īsumā par PITCH pārliecināšanas runas tehniku…

      PITCH pārliecināšanas runa Shark Tank šovā

      Produkts. Zini savus ciparus (know your numbers)


      Šis punkts it kā ir pašsaprotams, bet āķis slēpjas kaut kur citur, nevis vienkārši - vai Tu zini, par ko Tu runā.
      Izcils piemērs ir šis 15 gadus jaunais puisis, kurš aizkustināja haizivis ar savām zināšanām un ieguva ļoti izdevīgu piedāvājumu.

      Galvenā problēma ir tāda, ka ļoti daudz kas mums liekas pašsaprotams. Mēs pat iedomāties nevaram, ka iespējams mūsu visspēcīgākais pārliecināšanas arguments varētu slēpties kādā ikdienišķā klienta problēmas risinājumā, oriģināla, bet neliela projekta pieminēšanā, spilgtā statistikā vai pat personiskas pieredzes pieminēšanā.

      Visbiežāk Runas skolas darbnīcās šie argumentācijas “dimanti” atklājas, meklējot atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
      - Kāds ir Tavs nozīmīgākais projekts, ar kuru Tu lepojies?
      - Kāds ir Tavs populārākais projekts, par kuru ir rakstīts medijos?
      - Kāds ir Tavs sarežģītākais projekts, kura īstenošanas laikā Tev vajadzēja pārvarēt ļoti nopietnus šķēršļus?

      Tava personība


      Tavi klausītāji cenšas iegūt maksimāli daudz informācijas par Tavu biznesu vai produktu un arī Tava personība, balss, neverbālā komunikācija nosaka, vai Tu iepatiksies viņiem vai nē. Publikas uztveres psiholoģija ir tāda, ka produkts vai ideja, par ko ir runa, tiek identificēts ar runātāja personību.

      Šis ir brīnišķīgs piemērs, kā harizma, pārliecība nostrādāja pa labu darījuma noslēgšanai.
      Daži ieteikumi, kas Tev varētu palīdzēt:

      - Stabilitāte. Tev ir jājūtās fiziski stabilam, kājas plecu platumā un taisna mugura. Tava stāja uzreiz rādīs pareizo priekšstatu par nopietnu un uzticamu cilvēku un ideju, kuru Tu pārstāvi.
      - Cenšaties runāt ar “saimnieka attieksmi”. Šis aktieriskais uzdevums uzreiz izmainīs Tavu runas veidu, tas kļūs nosvērtāks, drošāks, un Tu kļūsi pamanāmāks. Katrā ziņā Tevi atcerēsies.

      Informācijas 'iepakošana'


      Saturs ir karalis
      un vienmēr tāds būs. Lielākais izaicinājums, vai Tu spēj “iepakot” sava produkta informāciju viegli uztveramā, aizraujošā un ļoti “garšīgā” formā!

      Lūk, te ir labs piemērs no Shark Tank, kur tieši satura "iepakošana" nostrādāja par labu darījuma noslēgšanai.

      Varu uzskaitīt dažas vērtīgas metodes un konkrētus ieteikumus, kā labāk “iepakot” savu informāciju:

      - “Vecmāmiņas tests” (granny test). Izstāsti visu savu runu, it kā Tevī klausītos vecmāmiņa, kurai ir ļoti grūti Tevi saprast. Šī ir lieliska metode, kura liek Tev izvēlēties vieglāko runas formātu.
      - Noteikti izstāsti mikro-stāstu no savas pieredzes, kurā Tu atrisināji kādu konkrētu klienta problēmu.
      - Izmanto analoģijas un salīdzinājumus. Tas ir ātrākais un jaudīgākais instruments, kā var “garšīgi” un efektīvi izskaidrot sarežģītu informāciju

      Kas vēl jāņem vērā, lai Tu varētu apgūt veiksmīgas PITCH - pārliecināšanas runas spējas?

      Svarīgākais PITCH runas tehnikā - pirmo minūšu laikā, patiesībā pat 10 sekunžu laikā, ir pārliecināt publiku, ka esi UZMANĪBAS VĒRTS, kurā ieklausīties. Pirmās minūtes no Tavas runas klausītājos ‘ieprogrammē’, kā Tevi uztvert. Pirmais iespaids noteiks visu Tavu atlikušo runu.

      Ja Tavs mērķis ir veiksmīgi darījumi, tad PITCH tehnika ir vislabākais un ātrākais veids, kā iegūt veiksmīgus darījumus un sasniegt  profesionālos mērķus.

      Esmu daudz novērojis un analizējis dažāda līmeņa speciālistus, es zinu vairākus trikus un metodes, kā Tu varētu panākt izdevīgus darījumus ar PITCH pārliecināšanas runas tehniku. 

      Rezultāts no PITCH pārliecināšanas tehnikas - Intelektuāla saruna ar saviem vārdiem.

      parallax

      NESAPROTI, KAS TAVAI PITCH RUNAI NEDARBOJAS? 
      Piesakies uz 15min sarunu, kurā Viesturs Meikšāns ieteiks TIEŠI TEV PIEMĒROTĀKO PĀRLIECINĀŠANAS RUNU TEHNIKU!

      parallax

      “Klusums komandā nav zelta vērtībā – tas ir nāvējošs” – Mark Sanborn